Zarząd firmy 1.FASTNET PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - RAFAŁ LEWANDOWSKI 2. FRESH & FROZEN AML - RAFAŁ LEWANDOWSKI - RAFAŁ LEWANDOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RAFAŁ LEWANDOWSKI (CEIDG)
RAFAŁ LEWANDOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.FASTNET PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - RAFAŁ LEWANDOWSKI 2. FRESH & FROZEN AML - RAFAŁ LEWANDOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZYSZKOWA 20, PL-87-800, WŁOCŁAWEK. Główny zakres działalności RAFAŁ LEWANDOWSKI to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, sprzedaż hurtowa nieprzetworzonego tytoniu i pasz dla zwierząt i inne. NIP 1.FASTNET PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - RAFAŁ LEWANDOWSKI 2. FRESH & FROZEN AML - RAFAŁ LEWANDOWSKI: 8881727662. REGON 1.FASTNET PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - RAFAŁ LEWANDOWSKI 2. FRESH & FROZEN AML - RAFAŁ LEWANDOWSKI: 34069749500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ LEWANDOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.