Zarząd firmy 1) F.H.U. KAJMAR - JASIŃSKI MARIAN 2) KAJMAR - Aluminium - MARIAN JASIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIAN JASIŃSKI (CEIDG)
MARIAN JASIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) F.H.U. KAJMAR - JASIŃSKI MARIAN 2) KAJMAR - ALUMINIUM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-09-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRYDERYKA SZOPENA 2, PL-41-400, MYSŁOWICE. Główny zakres działalności MARIAN JASIŃSKI to Zakładanie stolarki budowlanej (PKD główne: 43.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, malowanie i szklenie, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP 1) F.H.U. KAJMAR - JASIŃSKI MARIAN 2) KAJMAR - ALUMINIUM: 2220046979. REGON 1) F.H.U. KAJMAR - JASIŃSKI MARIAN 2) KAJMAR - ALUMINIUM: 272253670.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIAN JASIŃSKI
Więcej informacji o 1) F.H.U. KAJMAR - JASIŃSKI MARIAN 2) KAJMAR - ALUMINIUM
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio