Zarząd firmy 1. EMPATIKA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA Joanna Gołaszewska-Pisarek; 2. EMPATIKA CENTRUM TERAPII S.C. - JOANNA GOŁASZEWSKA-PISAREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA GOŁASZEWSKA-PISAREK (CEIDG)
JOANNA GOŁASZEWSKA-PISAREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. EMPATIKA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA JOANNA GOŁASZEWSKA-PISAREK; 2. EMPATIKA CENTRUM TERAPII S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HUGONA KOŁŁĄTAJA 4, PL-05-400, OTWOCK. Główny zakres działalności JOANNA GOŁASZEWSKA-PISAREK to Praktyka lekarska specjalistyczna (PKD główne: 86.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP 1. EMPATIKA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA JOANNA GOŁASZEWSKA-PISAREK; 2. EMPATIKA CENTRUM TERAPII S.C.: 7732059901. REGON 1. EMPATIKA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA JOANNA GOŁASZEWSKA-PISAREK; 2. EMPATIKA CENTRUM TERAPII S.C.: 14108597800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA GOŁASZEWSKA-PISAREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.