Zarząd firmy 1. EMERBUD S.C. MACIEJ BERNADY, ROBERT GRZYB 2. EMERBUD S.C. MARCIN SKUPIŃSKI, MACIEJ BERNADY - MACIEJ BERNADY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ BERNADY (CEIDG)
MACIEJ BERNADY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. EMERBUD S.C. MACIEJ BERNADY, ROBERT GRZYB 2. EMERBUD S.C. MARCIN SKUPIŃSKI, MACIEJ BERNADY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MODRA 39, PL-97-400, BEŁCHATÓW. Główny zakres działalności MACIEJ BERNADY to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy, działalność usługowa wspomagająca transport morski, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów i inne. NIP 1. EMERBUD S.C. MACIEJ BERNADY, ROBERT GRZYB 2. EMERBUD S.C. MARCIN SKUPIŃSKI, MACIEJ BERNADY: 7691850436. REGON 1. EMERBUD S.C. MACIEJ BERNADY, ROBERT GRZYB 2. EMERBUD S.C. MARCIN SKUPIŃSKI, MACIEJ BERNADY: 10126316400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ BERNADY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.