Zarząd firmy 1.ELEKTRO Michał Długoński 2.ELEN S.C.Karbowski Długoński - Michał Długoński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Długoński (CEIDG)
Michał Długoński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.ELEKTRO MICHAŁ DŁUGOŃSKI 2.ELEN S.C.KARBOWSKI DŁUGOŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-04-21 i ma swoją siedzibę pod adresem ORZECHOWA 17, PL-84-241, GOŚCICINO. Główny zakres działalności Michał Długoński to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP 1.ELEKTRO MICHAŁ DŁUGOŃSKI 2.ELEN S.C.KARBOWSKI DŁUGOŃSKI: 9581270242. REGON 1.ELEKTRO MICHAŁ DŁUGOŃSKI 2.ELEN S.C.KARBOWSKI DŁUGOŃSKI: 22057843800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Długoński
Więcej informacji o 1.ELEKTRO MICHAŁ DŁUGOŃSKI 2.ELEN S.C.KARBOWSKI DŁUGOŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.