Firma 1.EKOLOGICZNA MYJNIA PAROWA- AUTODETAILING ROBERT RAUBIC, 2. NIERUCHOMOŚCI RAUBIC ROBERT RAUBIC
1.EKOLOGICZNA MYJNIA PAROWA- AUTODETAILING ROBERT RAUBIC, 2. NIERUCHOMOŚCI RAUBIC ROBERT RAUBIC
CEIDGOcena | |||
Główna działalnośc | Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli |
Działalność PKD:
Firma 1.EKOLOGICZNA MYJNIA PAROWA- AUTODETAILING ROBERT RAUBIC, 2. NIERUCHOMOŚCI RAUBIC ROBERT RAUBIC została założona 2019-06-11 i obecnie mieści się przy STEFANA OKRZEI 193, PL-57-300, KŁODZKO. Działalność firmy została zawieszona od 2021-10-31. Główna działalność firmy to naprawa pojazdów samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność profesjonalna, usługi związane z rynkiem nieruchomości. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.EKOLOGICZNA MYJNIA PAROWA- AUTODETAILING ROBERT RAUBIC, 2. NIERUCHOMOŚCI RAUBIC ROBERT RAUBIC (REGON 38362250300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio