Firma 1.DROG-CAD PROJEKTOWANIE DRÓG DOMINIK MORAWSKI 2.DOMINIK MORAWSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ INGILIO
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne |
Działalność PKD:
Firma 1.DROG-CAD PROJEKTOWANIE DRÓG DOMINIK MORAWSKI 2.DOMINIK MORAWSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ INGILIO została założona 2009-05-01 i obecnie mieści się przy UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 86, PL-25-435, KIELCE. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy jakości żywności, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, usługi w zakresie informacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.DROG-CAD PROJEKTOWANIE DRÓG DOMINIK MORAWSKI 2.DOMINIK MORAWSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ INGILIO (REGON 26029239500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio