Zarząd firmy 1) DRAGON MEDIA JERZY KISAŁA, 2) DRAGON HEAD Jerzy Kisała wspólnik spółki cywilnej - JERZY KISAŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JERZY KISAŁA (CEIDG)
JERZY KISAŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) DRAGON MEDIA JERZY KISAŁA, 2) DRAGON HEAD JERZY KISAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-08-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁUŻYCKA 15G, PL-05-092, ŁOMIANKI DOLNE. Główny zakres działalności JERZY KISAŁA to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, transport drogowy towarów i inne. NIP 1) DRAGON MEDIA JERZY KISAŁA, 2) DRAGON HEAD JERZY KISAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 8131171829. REGON 1) DRAGON MEDIA JERZY KISAŁA, 2) DRAGON HEAD JERZY KISAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 021677835.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JERZY KISAŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby