Zarząd firmy 1.DOM-LUX Mateusz Czarnik 2.MAT-TRANS MATEUSZ CZARNIK - Mateusz Czarnik, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mateusz Czarnik (CEIDG)
Mateusz Czarnik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.DOM-LUX MATEUSZ CZARNIK 2.MAT-TRANS MATEUSZ CZARNIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-08-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HODOWLANA 4, PL-33-100, TARNÓW. Główny zakres działalności Mateusz Czarnik to Zakładanie stolarki budowlanej (PKD główne: 43.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność pocztowa i kurierska, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa metali i rud metali i inne. NIP 1.DOM-LUX MATEUSZ CZARNIK 2.MAT-TRANS MATEUSZ CZARNIK: 9930600839. REGON 1.DOM-LUX MATEUSZ CZARNIK 2.MAT-TRANS MATEUSZ CZARNIK: 367974031.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Czarnik
Więcej informacji o 1.DOM-LUX MATEUSZ CZARNIK 2.MAT-TRANS MATEUSZ CZARNIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio