Firma 1.DMUCHANE PLACE ZABAW DLA DZIECI KANGUREK ROBERT KOWALKOWSKI 2. Fotografia Kowalkowscy
1.DMUCHANE PLACE ZABAW DLA DZIECI KANGUREK ROBERT KOWALKOWSKI 2. Fotografia Kowalkowscy
CEIDGOcena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Działalność PKD:
Firma 1.DMUCHANE PLACE ZABAW DLA DZIECI KANGUREK ROBERT KOWALKOWSKI 2. FOTOGRAFIA KOWALKOWSCY została założona 2023-05-02 i obecnie mieści się przy UL. PERŁOWA 4, PL-87-300, BRODNICA. Działalność firmy została zawieszona od 2025-03-01. Główna działalność firmy to usługi związane z rozrywką i rekreacją. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują restauracje i placówki gastronomiczne, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.DMUCHANE PLACE ZABAW DLA DZIECI KANGUREK ROBERT KOWALKOWSKI 2. Fotografia Kowalkowscy (REGON 52522128100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio