Zarząd firmy 1) DIGITAL DESIGN MACIEJ JOPPEK 2) PM TECHNIK MACIEJ JOPPEK - MACIEJ JOPPEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ JOPPEK (CEIDG)
MACIEJ JOPPEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) DIGITAL DESIGN MACIEJ JOPPEK 2) PM TECHNIK MACIEJ JOPPEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-09-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRZOZOWA 335, PL-85-154, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności MACIEJ JOPPEK to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych, działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, działalność związana z oprogramowaniem i inne. NIP 1) DIGITAL DESIGN MACIEJ JOPPEK 2) PM TECHNIK MACIEJ JOPPEK: 9532317133. REGON 1) DIGITAL DESIGN MACIEJ JOPPEK 2) PM TECHNIK MACIEJ JOPPEK: 34034970700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ JOPPEK
Więcej informacji o 1) DIGITAL DESIGN MACIEJ JOPPEK 2) PM TECHNIK MACIEJ JOPPEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.