Zarząd firmy 1. DietMed Karolina Morkowska; 2. MORKI KAROLINA MORKOWSKA - KAROLINA COATES, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-03-31
Działalność gospodarcza KAROLINA COATES (CEIDG)
KAROLINA COATES prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. DIETMED KAROLINA MORKOWSKA; 2. MORKI KAROLINA MORKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-12-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CYPRIANA KAMILA NORWIDA 2, PL-80-820, GDAŃSK. Główny zakres działalności KAROLINA COATES to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii i inne. NIP 1. DIETMED KAROLINA MORKOWSKA; 2. MORKI KAROLINA MORKOWSKA: 5892016058. REGON 1. DIETMED KAROLINA MORKOWSKA; 2. MORKI KAROLINA MORKOWSKA: 360377651.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROLINA COATES
Więcej informacji o 1. DIETMED KAROLINA MORKOWSKA; 2. MORKI KAROLINA MORKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje