Zarząd firmy 1. DARIUSZ JANIEC EDU TRENDS, 2. DARIUSZ JANIEC BAKER STREET - DARIUSZ JANIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DARIUSZ JANIEC (CEIDG)
DARIUSZ JANIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. DARIUSZ JANIEC EDU TRENDS, 2. DARIUSZ JANIEC BAKER STREET, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRĘTA 9, PL-62-002, SUCHY LAS. Główny zakres działalności DARIUSZ JANIEC to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki, pozostała działalność związana ze sportem, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP 1. DARIUSZ JANIEC EDU TRENDS, 2. DARIUSZ JANIEC BAKER STREET: 7792337054. REGON 1. DARIUSZ JANIEC EDU TRENDS, 2. DARIUSZ JANIEC BAKER STREET: 30166284000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ JANIEC
Więcej informacji o 1. DARIUSZ JANIEC EDU TRENDS, 2. DARIUSZ JANIEC BAKER STREET
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych