Firma 1. DANEX DANUTA MAJKOWSKA, 2,ZAKŁAD RENOWACJI POWIERZCHNI EMALIOWANYCH DANUTA MAJKOWSKA, 3.SPRZEDAŻ INTERNETOWA MAMY STYL
Ocena | |||
Główna działalnośc | Zakładanie stolarki budowlanej |
Działalność PKD:
Firma 1. DANEX DANUTA MAJKOWSKA, 2,ZAKŁAD RENOWACJI POWIERZCHNI EMALIOWANYCH DANUTA MAJKOWSKA, 3.SPRZEDAŻ INTERNETOWA MAMY STYL została założona 2007-08-08 i obecnie mieści się przy UL. DĄBRÓWKI 138, PL-62-200, GNIEZNO. Główna działalność firmy to roboty wykończeniowe budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa artykułów użytkowych, naprawa i konserwacja maszyn, odzież, bez wyrobów futrzarskich, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. DANEX DANUTA MAJKOWSKA, 2,ZAKŁAD RENOWACJI POWIERZCHNI EMALIOWANYCH DANUTA MAJKOWSKA, 3.SPRZEDAŻ INTERNETOWA MAMY STYL (REGON 30062629100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio