Zarząd firmy 1.CYGARO Ewa Kafar; 2.EWROB s.c. Ewa Kafar, Robert Kafar - EWA KAFAR, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA KAFAR (CEIDG)
EWA KAFAR prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.CYGARO EWA KAFAR; 2.EWROB S.C. EWA KAFAR, ROBERT KAFAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-01-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRANICZNA 33, PL-05-500, NOWA IWICZNA. Główny zakres działalności EWA KAFAR to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP 1.CYGARO EWA KAFAR; 2.EWROB S.C. EWA KAFAR, ROBERT KAFAR: 7731715183. REGON 1.CYGARO EWA KAFAR; 2.EWROB S.C. EWA KAFAR, ROBERT KAFAR: 14170966300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA KAFAR
Więcej informacji o 1.CYGARO EWA KAFAR; 2.EWROB S.C. EWA KAFAR, ROBERT KAFAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.