Zarząd firmy 1) CITYDESIGN Piotr Nowosielski; 2) BETINO Piotr Nowosielski - wspólnik spółki cywilnej - Piotr Nowosielski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Nowosielski (CEIDG)
Piotr Nowosielski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) CITYDESIGN PIOTR NOWOSIELSKI; 2) BETINO PIOTR NOWOSIELSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-11 i ma swoją siedzibę pod adresem ANTONIEWSKA 46A, PL-02-977, WARSZAWA. Główny zakres działalności Piotr Nowosielski to Produkcja gotowych parkietów podłogowych (PKD główne: 16.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowanie terenu pod budowę, zakładanie stolarki budowlanej, posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP 1) CITYDESIGN PIOTR NOWOSIELSKI; 2) BETINO PIOTR NOWOSIELSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 5213338926. REGON 1) CITYDESIGN PIOTR NOWOSIELSKI; 2) BETINO PIOTR NOWOSIELSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 142006484.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Nowosielski
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby