Zarząd firmy 1. Chudyba Anna Punkt Apteczny Chumed, 2. Chudyba Anna Przychodnia Lekarska Chumed s.c. J. i A. Chudyba - ANNA CHUDYBA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA CHUDYBA (CEIDG)
ANNA CHUDYBA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. CHUDYBA ANNA PUNKT APTECZNY CHUMED, 2. CHUDYBA ANNA PRZYCHODNIA LEKARSKA CHUMED S.C. J. I A. CHUDYBA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 40D, PL-59-720, WARTA BOLESŁAWIECKA. Główny zakres działalności ANNA CHUDYBA to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację i inne. NIP 1. CHUDYBA ANNA PUNKT APTECZNY CHUMED, 2. CHUDYBA ANNA PRZYCHODNIA LEKARSKA CHUMED S.C. J. I A. CHUDYBA: 6941005487. REGON 1. CHUDYBA ANNA PUNKT APTECZNY CHUMED, 2. CHUDYBA ANNA PRZYCHODNIA LEKARSKA CHUMED S.C. J. I A. CHUDYBA: 02001861600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA CHUDYBA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w