Firma 1. CHATA RYBAKA IRENEUSZ FILIPIONEK;, 2. Rezerwat85 Ireneusz Filipionek
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma 1. CHATA RYBAKA IRENEUSZ FILIPIONEK;, 2. REZERWAT85 IRENEUSZ FILIPIONEK została założona 2005-07-01 i obecnie mieści się przy UL. NADWIŚLAŃSKA 85A, PL-80-680, GDAŃSK. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, fotografia, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, organizacja targów, wystaw i kongresów, pola kempingowe i namiotowe, poligrafia i drukarstwo, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi gastronomiczne i cateringowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. CHATA RYBAKA IRENEUSZ FILIPIONEK;, 2. Rezerwat85 Ireneusz Filipionek (REGON 22005645000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio