Zarząd firmy 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA - ANETA STACHURSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA STACHURSKA (CEIDG)
ANETA STACHURSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PLANTY 16C25, PL-25-502, KIELCE. Główny zakres działalności ANETA STACHURSKA to Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej (PKD główne: 61.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. NIP 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA: 6571957616. REGON 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA: 26077508200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA STACHURSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w