Opinie, skargi i komentarze o spółce 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA
Napisz swoją opinię o 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA
Obecnie nie ma żadnych opinii na temat spółki 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA. Żaden z odwiedzających nie pozostawił jeszcze komentarza na temat produktów lub usług tej firmy.
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Jeśli miałeś do czynienia z tą firmą, zostaw swoją opinię.
Przypominamy, że działalność firmy 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA obejmuje następujące obszary: telekomunikacja bezprzewodowa, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pozostała działalność profesjonalna, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową i inne.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
List żelazny dla Henryka Kani za 20 mln zł. Sąd znacznie podniósł oczekiwaną kwotę kaucji
Rosja sprzedaje więcej ropy, ale coraz gorzej na niej zarabia
Rosja bije rekordy w załadunku ropy na tankowce, ale coraz większa część surowca pozostaje na morzu, tworząc zator. Nadpodaż ropy na wodach obniża ceny i ogranicza wpływy Kremla, kluczowe dla
UOKiK ukarał operatora sieci Play. Ponad 108 mln zł za "rabato-sankcje"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 108 mln zł kary na operatora sieci Play, uznając, że stosowany przez firmę mechanizm utraty rabatów działał jak niezgodna z prawem kara umowna za