Opinie, skargi i komentarze o spółce 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA
Napisz swoją opinię o 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA
Obecnie nie ma żadnych opinii na temat spółki 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA. Żaden z odwiedzających nie pozostawił jeszcze komentarza na temat produktów lub usług tej firmy.
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Jeśli miałeś do czynienia z tą firmą, zostaw swoją opinię.
Przypominamy, że działalność firmy 1.CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO ANETA STACHURSKA, 2.LUNCH TIME BISTRO ANETA STACHURSKA obejmuje następujące obszary: telekomunikacja bezprzewodowa, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pozostała działalność profesjonalna, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową i inne.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wiśniowski stawia na Europę i sonduje USA
Producent bram, okien i drzwi walczy o zwiększenie udziału na zagranicznych rynkach. Pomoże mu w tym rozbudowa i unowocześnienie fabryki pod Nowym Sączem.

Goldman Sachs TFI wierzy w dalszy wzrost WIG
Motywowana fundamentalnie poprawa notowań spółek innych niż banki sprawi, że indeks szerokiego rynku czeka niebawem solidny dwucyfrowy wzrost, uważa zarządzający z Goldman Sachs TFI.

Więcej czasu na wnioski o dofinansowanie
PARP wydłużyła o ponad miesiąc konkurs z grantami dla firm, które otrzymały już od Komisji Europejskiej certyfikat STEP Seal potwierdzający wysoką jakość innowacyjnych projektów. W puli jest 40 mln