Zarząd firmy 1. CENTRUM EDUKACYJNO-MARKETINGOWE DOMINIKA HAPKA-ŻMICH 2.CENTRUM EDUKACYJNE MATURITA DOMINIKA HAPKA-ŻMICH - DOMINIKA HAPKA-ŻMICH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOMINIKA HAPKA-ŻMICH (CEIDG)
DOMINIKA HAPKA-ŻMICH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. CENTRUM EDUKACYJNO-MARKETINGOWE DOMINIKA HAPKA-ŻMICH 2.CENTRUM EDUKACYJNE MATURITA DOMINIKA HAPKA-ŻMICH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JEŻEWSKA 19, PL-85-552, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności DOMINIKA HAPKA-ŻMICH to Działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 85.69.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych, pozostałe formy edukacji artystycznej i inne. NIP 1. CENTRUM EDUKACYJNO-MARKETINGOWE DOMINIKA HAPKA-ŻMICH 2.CENTRUM EDUKACYJNE MATURITA DOMINIKA HAPKA-ŻMICH: 9671039063. REGON 1. CENTRUM EDUKACYJNO-MARKETINGOWE DOMINIKA HAPKA-ŻMICH 2.CENTRUM EDUKACYJNE MATURITA DOMINIKA HAPKA-ŻMICH: 34085483600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOMINIKA HAPKA-ŻMICH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
List żelazny dla Henryka Kani za 20 mln zł. Sąd znacznie podniósł oczekiwaną kwotę kaucji
Rosja sprzedaje więcej ropy, ale coraz gorzej na niej zarabia
Rosja bije rekordy w załadunku ropy na tankowce, ale coraz większa część surowca pozostaje na morzu, tworząc zator. Nadpodaż ropy na wodach obniża ceny i ogranicza wpływy Kremla, kluczowe dla
UOKiK ukarał operatora sieci Play. Ponad 108 mln zł za "rabato-sankcje"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 108 mln zł kary na operatora sieci Play, uznając, że stosowany przez firmę mechanizm utraty rabatów działał jak niezgodna z prawem kara umowna za