Zarząd firmy 1. CARDINAL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LESZEK KARDYNAŁ 2. DOM-INWEST LESZEK KARDYNAŁ - LESZEK KARDYNAŁ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza LESZEK KARDYNAŁ (CEIDG)
LESZEK KARDYNAŁ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. CARDINAL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LESZEK KARDYNAŁ 2. DOM-INWEST LESZEK KARDYNAŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LOTNICZA 33A, PL-88-100, INOWROCŁAW. Główny zakres działalności LESZEK KARDYNAŁ to Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków (PKD główne: 41.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, transport drogowy towarów i inne. NIP 1. CARDINAL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LESZEK KARDYNAŁ 2. DOM-INWEST LESZEK KARDYNAŁ: 5562786818. REGON 1. CARDINAL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LESZEK KARDYNAŁ 2. DOM-INWEST LESZEK KARDYNAŁ: 38639094400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LESZEK KARDYNAŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.