Zarząd firmy 1. BUD MAX MARCIN ŁUCZKANIN, 2. KOPALNIA KRUSZYW JADWIŻYN S.C. MARCIN ŁUCZKANIN i JULITA ŁUCZKANIN - MARCIN ŁUCZKANIN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN ŁUCZKANIN (CEIDG)
MARCIN ŁUCZKANIN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. BUD MAX MARCIN ŁUCZKANIN, 2. KOPALNIA KRUSZYW JADWIŻYN S.C. MARCIN ŁUCZKANIN I JULITA ŁUCZKANIN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-14 i ma swoją siedzibę pod adresem 3B, PL-76-015, KLISZNO. Główny zakres działalności MARCIN ŁUCZKANIN to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydobywanie żwiru i piasku; wydobywanie gliny i kaolinu, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, odzysk surowców z materiałów segregowanych, roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych i inne. NIP 1. BUD MAX MARCIN ŁUCZKANIN, 2. KOPALNIA KRUSZYW JADWIŻYN S.C. MARCIN ŁUCZKANIN I JULITA ŁUCZKANIN: 4990412145. REGON 1. BUD MAX MARCIN ŁUCZKANIN, 2. KOPALNIA KRUSZYW JADWIŻYN S.C. MARCIN ŁUCZKANIN I JULITA ŁUCZKANIN: 32071964000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN ŁUCZKANIN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.