Firma 1.BIURO PODRÓŻY SZCZYPTA ŚWIATA - MICHAŁ SZCZEPANKIEWICZ; 2.TOURS IN GDANSK-LOCAL TOUR OPERATOR - MICHAŁ SZCZEPANKIEWICZ; 3. MICHAŁ SZCZEPANKIEWICZ
Działalność PKD:
Firma 1.BIURO PODRÓŻY SZCZYPTA ŚWIATA - MICHAŁ SZCZEPANKIEWICZ; 2.TOURS IN GDANSK-LOCAL TOUR OPERATOR - MICHAŁ SZCZEPANKIEWICZ; 3. MICHAŁ SZCZEPANKIEWICZ została założona 2011-01-03 i obecnie mieści się przy UL. WAŁY PIASTOWSKIE 24/POK. 13, PL-80-855, GDAŃSK. Główna działalność firmy to agenci i organizatorzy turystyki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność organizatorów turystyki, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pośrednictwo w zakwaterowaniu, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność w zakresie architektury i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.BIURO PODRÓŻY SZCZYPTA ŚWIATA - MICHAŁ SZCZEPANKIEWICZ; 2.TOURS IN GDANSK-LOCAL TOUR OPERATOR - MICHAŁ SZCZEPANKIEWICZ; 3. MICHAŁ SZCZEPANKIEWICZ (REGON 22006870800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.