Firma 1. Biuro Księgowe hr_bhp Agnieszka Lis; 2. Agnus Silver Agnieszka Lis
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność rachunkowo-księgowa |
Działalność PKD:
Firma 1. BIURO KSIĘGOWE HR_BHP AGNIESZKA LIS; 2. AGNUS SILVER AGNIESZKA LIS została założona 2014-02-01 i obecnie mieści się przy UL. POGODNA 33, PL-76-200, SŁUPSK. Główna działalność firmy to rachunkowość, księgowość i doradztwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje informacyjne i dystrybucja treści, agencje inkasa i biura kredytowe, fotografia, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, twórczość, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. Biuro Księgowe hr_bhp Agnieszka Lis; 2. Agnus Silver Agnieszka Lis (REGON 22201789100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio