Zarząd firmy 1. BIOTECH Karolina Skrzypek, wspólnik spółki cywilnej ECOBIOMASA - Karolina Skrzypek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Karolina Skrzypek (CEIDG)
Karolina Skrzypek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. BIOTECH KAROLINA SKRZYPEK, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ECOBIOMASA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-10-04 i ma swoją siedzibę pod adresem 158, PL-37-455, DĄBROWA RZECZYCKA. Główny zakres działalności Karolina Skrzypek to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP 1. BIOTECH KAROLINA SKRZYPEK, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ECOBIOMASA: 8652415493. REGON 1. BIOTECH KAROLINA SKRZYPEK, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ECOBIOMASA: 523273380.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Karolina Skrzypek
Więcej informacji o 1. BIOTECH KAROLINA SKRZYPEK, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ECOBIOMASA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio