Zarząd firmy 1. BARWIL USŁUGI GALWANICZNE S.C. 2. TOMAX S.C. ANNA WILCZYŃSKA - ANNA WILCZYŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA WILCZYŃSKA (CEIDG)
ANNA WILCZYŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. BARWIL USŁUGI GALWANICZNE S.C. 2. TOMAX S.C. ANNA WILCZYŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-05-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA MIRECKIEGO 23, PL-97-300, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI. Główny zakres działalności ANNA WILCZYŃSKA to Obróbka metali i nakładanie powłok na metale (PKD główne: 25.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja elektrycznego sprzętu oświetleniowego, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. NIP 1. BARWIL USŁUGI GALWANICZNE S.C. 2. TOMAX S.C. ANNA WILCZYŃSKA: 7711106848. REGON 1. BARWIL USŁUGI GALWANICZNE S.C. 2. TOMAX S.C. ANNA WILCZYŃSKA: 100804356.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA WILCZYŃSKA
Więcej informacji o 1. BARWIL USŁUGI GALWANICZNE S.C. 2. TOMAX S.C. ANNA WILCZYŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.