Zarząd firmy 1. BAR POD RYBĄ JAN ORCHOWSKI 2. GALERIA JAN ORCHOWSKI - JAN ORCHOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAN ORCHOWSKI (CEIDG)
JAN ORCHOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. BAR POD RYBĄ JAN ORCHOWSKI 2. GALERIA JAN ORCHOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIWNA 61/63, PL-80-831, GDAŃSK. Główny zakres działalności JAN ORCHOWSKI to Przygotowywanie i podawanie napojów (PKD główne: 56.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, działalność obiektów kulturalnych, artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP 1. BAR POD RYBĄ JAN ORCHOWSKI 2. GALERIA JAN ORCHOWSKI: 9570510613. REGON 1. BAR POD RYBĄ JAN ORCHOWSKI 2. GALERIA JAN ORCHOWSKI: 191555853.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAN ORCHOWSKI
Więcej informacji o 1. BAR POD RYBĄ JAN ORCHOWSKI 2. GALERIA JAN ORCHOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio