Zarząd firmy 1. AW MEDIA Łopuski Dominik, 2. Dominik Łopuski Wspólnik Spółki Cywilnej U JANA - Dominik Łopuski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dominik Łopuski (CEIDG)
Dominik Łopuski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. AW MEDIA ŁOPUSKI DOMINIK, 2. DOMINIK ŁOPUSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ U JANA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRÓŻNA 514, PL-00-017, WARSZAWA. Główny zakres działalności Dominik Łopuski to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP 1. AW MEDIA ŁOPUSKI DOMINIK, 2. DOMINIK ŁOPUSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ U JANA: 7221628976. REGON 1. AW MEDIA ŁOPUSKI DOMINIK, 2. DOMINIK ŁOPUSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ U JANA: 363328050.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dominik Łopuski
Więcej informacji o 1. AW MEDIA ŁOPUSKI DOMINIK, 2. DOMINIK ŁOPUSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ U JANA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,