Zarząd firmy 1.AUTOELEKTRO ŁYSOŃ IRENEUSZ, 2. SI LEMPART-ŁYSOŃ S.C. - Ireneusz Łysoń, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ireneusz Łysoń (CEIDG)
Ireneusz Łysoń prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.AUTOELEKTRO ŁYSOŃ IRENEUSZ, 2. SI LEMPART-ŁYSOŃ S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KALINOWA 13, PL-34-120, TARGANICE. Główny zakres działalności Ireneusz Łysoń to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, transport drogowy towarów i inne. NIP 1.AUTOELEKTRO ŁYSOŃ IRENEUSZ, 2. SI LEMPART-ŁYSOŃ S.C.: 5511734527. REGON 1.AUTOELEKTRO ŁYSOŃ IRENEUSZ, 2. SI LEMPART-ŁYSOŃ S.C.: 121065017.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ireneusz Łysoń
Więcej informacji o 1.AUTOELEKTRO ŁYSOŃ IRENEUSZ, 2. SI LEMPART-ŁYSOŃ S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby