Firma 1. AUTO-HOUSE Marcin Buczek 2. AUTOHAUS NOSTALGIA S.C. Marcin Buczek
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL21 1090 2705 0000 0001 1618 0156
PL03 1950 0001 2006 0000 4117 0001
PL05 1090 2705 0000 0001 3760 4834
|
Działalność PKD:
Firma 1. AUTO-HOUSE MARCIN BUCZEK 2. AUTOHAUS NOSTALGIA S.C. MARCIN BUCZEK została założona 1997-09-01 i obecnie mieści się przy UL. PADEREWSKIEGO 11, PL-95-080, TUSZYN. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, usługi reklamowe, usługi związane ze sportem, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. AUTO-HOUSE Marcin Buczek 2. AUTOHAUS NOSTALGIA S.C. Marcin Buczek (REGON 59057403700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Pekin chce dialogu z Waszyngtonem, ale stawia czerwone linie
Relacje Chin i USA nieco się ociepliły. Chiny apelują o dalsze rozmowy, jednak wyznacza kwestie, w których nie zamierza ustąpić. Niedawno zawarte porozumienie handlowe jest narażone na wstrząsy.
Moda na reindustrializację zatacza coraz szersze kręgi. Czy ma sens?
Kraje rozwinięte stawiały dotychczas głównie na usługi, szczególnie te oparte na wiedzy. Czy zaniedbały zwykłą fizyczną produkcję?
Czy zgromadziłeś już kapitał, który da ci wolność?
Chciałbyś wyrzucić za drzwi klienta, który działa ci na nerwy, albo sprzeciwić się poleceniu zarządu, które łamie twoje zasady? Taką swobodę zyskasz wtedy, gdy stworzysz sobie finansowy bufor.