Zarząd firmy 1. Auto-Części Magdalena Smolna, 2. Kwiaciarnia MAGNOLIA - Magdalena Smolna, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Smolna (CEIDG)
Magdalena Smolna prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. AUTO-CZĘŚCI MAGDALENA SMOLNA, 2. KWIACIARNIA MAGNOLIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 103, PL-86-221, PAPOWO BISKUPIE. Główny zakres działalności Magdalena Smolna to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni. NIP 1. AUTO-CZĘŚCI MAGDALENA SMOLNA, 2. KWIACIARNIA MAGNOLIA: 8751430998. REGON 1. AUTO-CZĘŚCI MAGDALENA SMOLNA, 2. KWIACIARNIA MAGNOLIA: 36256171000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Smolna
Więcej informacji o 1. AUTO-CZĘŚCI MAGDALENA SMOLNA, 2. KWIACIARNIA MAGNOLIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w