Zarząd firmy 1.ARJED s.c APTEKA mgr farm. Alina Jedynak i S-ka Katarzyna Jedynak-Dytko, 2.Myjnia Samochodowa Katarzyna Jedynak-Dytko - Katarzyna Jedynak-Dytko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Jedynak-Dytko (CEIDG)
Katarzyna Jedynak-Dytko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.ARJED S.C APTEKA MGR FARM. ALINA JEDYNAK I S-KA KATARZYNA JEDYNAK-DYTKO, 2.MYJNIA SAMOCHODOWA KATARZYNA JEDYNAK-DYTKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 323, PL-36-230, DOMARADZ. Główny zakres działalności Katarzyna Jedynak-Dytko to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP 1.ARJED S.C APTEKA MGR FARM. ALINA JEDYNAK I S-KA KATARZYNA JEDYNAK-DYTKO, 2.MYJNIA SAMOCHODOWA KATARZYNA JEDYNAK-DYTKO: 6861654410. REGON 1.ARJED S.C APTEKA MGR FARM. ALINA JEDYNAK I S-KA KATARZYNA JEDYNAK-DYTKO, 2.MYJNIA SAMOCHODOWA KATARZYNA JEDYNAK-DYTKO: 18065258500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Jedynak-Dytko
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.