Firma 1. Aleksandra Foremny Kancelaria Radcy Prawnego, 2. FOR CAR Aleksandra Foremny
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność prawnicza |
Działalność PKD:
Firma 1. ALEKSANDRA FOREMNY KANCELARIA RADCY PRAWNEGO, 2. FOR CAR ALEKSANDRA FOREMNY została założona 2016-05-16 i obecnie mieści się przy UL. GEN. JÓZEFA HALLERA 15, PL-41-814, ZABRZE. Główna działalność firmy to usługi prawnicze. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. Aleksandra Foremny Kancelaria Radcy Prawnego, 2. FOR CAR Aleksandra Foremny (REGON 24080497100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio