Firma 1.AGENCJA WYDAWNICZA WIT S.C. Sylwia Ogórek, Tadeusz Ogórek, 2. FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA STO2 S.C. SYLWIA OGÓREK, TADEUSZ OGÓREK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność wydawnicza |
Działalność PKD:
Firma 1.AGENCJA WYDAWNICZA WIT S.C. SYLWIA OGÓREK, TADEUSZ OGÓREK, 2. FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA STO2 S.C. SYLWIA OGÓREK, TADEUSZ OGÓREK została założona 1992-06-12 i obecnie mieści się przy UL. RYNEK 1, PL-33-350, PIWNICZNA-ZDRÓJ. Główna działalność firmy to wydawanie książek i periodyków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gry i zakłady, organizacja targów, wystaw i kongresów, produkcja gier i zabawek, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.AGENCJA WYDAWNICZA WIT S.C. Sylwia Ogórek, Tadeusz Ogórek, 2. FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA STO2 S.C. SYLWIA OGÓREK, TADEUSZ OGÓREK (REGON 12133386000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,