Firma 1) AGENCJA UBEZPIECZENIOWA KOALA 2) IMPET
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne |
Działalność PKD:
Firma 1) AGENCJA UBEZPIECZENIOWA KOALA 2) IMPET została założona 2008-02-01 i obecnie mieści się przy UL. AL. JANA PAWŁA II 11, PL-99-100, ŁĘCZYCA. Główna działalność firmy to wspomagające ubezpieczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1) AGENCJA UBEZPIECZENIOWA KOALA 2) IMPET (REGON 10011183100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio