Zarząd firmy 1. Agencja Reklamowa TEYA Justyna Michallek, 2. JUSTYNA MICHALLEK - Justyna Michallek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Justyna Michallek (CEIDG)
Justyna Michallek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. AGENCJA REKLAMOWA TEYA JUSTYNA MICHALLEK, 2. JUSTYNA MICHALLEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-10-27 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOJCIECHA KOSSAKA 6A10B, PL-83-000, PRUSZCZ GDAŃSKI. Główny zakres działalności Justyna Michallek to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP 1. AGENCJA REKLAMOWA TEYA JUSTYNA MICHALLEK, 2. JUSTYNA MICHALLEK: 7451581741. REGON 1. AGENCJA REKLAMOWA TEYA JUSTYNA MICHALLEK, 2. JUSTYNA MICHALLEK: 222178430.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Justyna Michallek
Więcej informacji o 1. AGENCJA REKLAMOWA TEYA JUSTYNA MICHALLEK, 2. JUSTYNA MICHALLEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio