Firma 1. Agencja Reklamowa TEYA Justyna Michallek, 2. JUSTYNA MICHALLEK
Adres | UL. WOJCIECHA KOSSAKA 6A10B, PL-83-000, PRUSZCZ GDAŃSKI | |
Województwo | pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | teya.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma 1. AGENCJA REKLAMOWA TEYA JUSTYNA MICHALLEK, 2. JUSTYNA MICHALLEK została założona 2014-10-27 i obecnie mieści się przy UL. WOJCIECHA KOSSAKA 6A10B, PL-83-000, PRUSZCZ GDAŃSKI. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, odzież, bez wyrobów futrzarskich, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi związane z oprogramowaniem, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. Agencja Reklamowa TEYA Justyna Michallek, 2. JUSTYNA MICHALLEK (REGON 22217843000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,