Firma 1. AGENCJA ALLIANZ MARCIN WIECZOREK, 2. KIM ELEKTRONIK S.C.
Działalność PKD:
Firma 1. AGENCJA ALLIANZ MARCIN WIECZOREK, 2. KIM ELEKTRONIK S.C. została założona 2003-03-01 i obecnie mieści się przy UL. BUDOWLANYCH 52, PL-45-123, OPOLE. Główna działalność firmy to wspomagające ubezpieczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. AGENCJA ALLIANZ MARCIN WIECZOREK, 2. KIM ELEKTRONIK S.C. (REGON 53128599700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Turecka akwizycja i nowe karty ciągną wyniki Benefitu
Zyski właściciela sieci klubów fitness idą w górę. Kolejne kwartały też mają być mocne, a dobre trendy utrzymane - deklaruje Marcin Fojudzki, odpowiedzialny za finanse spółki. Kurs rośnie, a zdaniem
Jak się zabezpieczyć przed dywersją na torach? Katastrofy udało się uniknąć, ale ataków będzie więcej
Eksplozja uszkodziła linię kolejową na szlaku Warszawa-Lublin. Premier Donald Tusk poinformował, że prawdopodobnie próbowano wysadzić pociąg. Jeden z mieszkańców zgłosił huk już w sobotę wieczorem,
Raport KPMG: Elektryczna rewolucja w rejestracjach i hamująca produkcja aut
Eksperci firmy audytorskiej KPMG i Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego mówią o rekordach, ryzykach i konieczności strategicznych decyzji.