Zarząd firmy 1.AGA-MAT Beata Laura Dudkiewicz 2. P.H.U. AUTOAZA s.c. Adam Dudkiewicz, Beata Laura Dudkiewicz - Beata Dudkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Beata Dudkiewicz (CEIDG)
Beata Dudkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.AGA-MAT BEATA LAURA DUDKIEWICZ 2. P.H.U. AUTOAZA S.C. ADAM DUDKIEWICZ, BEATA LAURA DUDKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-11-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSADA FABRYCZNA 5A27, PL-06-400, CIECHANÓW. Główny zakres działalności Beata Dudkiewicz to Produkcja mebli biurowych i sklepowych (PKD główne: 31.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP 1.AGA-MAT BEATA LAURA DUDKIEWICZ 2. P.H.U. AUTOAZA S.C. ADAM DUDKIEWICZ, BEATA LAURA DUDKIEWICZ: 5661014444. REGON 1.AGA-MAT BEATA LAURA DUDKIEWICZ 2. P.H.U. AUTOAZA S.C. ADAM DUDKIEWICZ, BEATA LAURA DUDKIEWICZ: 130226835.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Dudkiewicz
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje