Zarząd firmy 1.ADSOLUTIONS s.c. Piotr Jakubiec, Bożena Lipińska, 2.REKLAMA BOŻENA LIPIŃSKA - BOŻENA LIPIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOŻENA LIPIŃSKA (CEIDG)
BOŻENA LIPIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.ADSOLUTIONS S.C. PIOTR JAKUBIEC, BOŻENA LIPIŃSKA, 2.REKLAMA BOŻENA LIPIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS. KAROLA ŚMIECHA 1332, PL-34-350, ŻABNICA. Główny zakres działalności BOŻENA LIPIŃSKA to Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) (PKD główne: 73.12.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, badanie rynku i opinii publicznej, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji i inne. NIP 1.ADSOLUTIONS S.C. PIOTR JAKUBIEC, BOŻENA LIPIŃSKA, 2.REKLAMA BOŻENA LIPIŃSKA: 5532350140. REGON 1.ADSOLUTIONS S.C. PIOTR JAKUBIEC, BOŻENA LIPIŃSKA, 2.REKLAMA BOŻENA LIPIŃSKA: 364021402.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOŻENA LIPIŃSKA
Więcej informacji o 1.ADSOLUTIONS S.C. PIOTR JAKUBIEC, BOŻENA LIPIŃSKA, 2.REKLAMA BOŻENA LIPIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,