Firma 1.ADSOLUTIONS s.c. Piotr Jakubiec, Bożena Lipińska, 2. Marketing Internetowy Piotr Jakubiec
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma 1.ADSOLUTIONS S.C. PIOTR JAKUBIEC, BOŻENA LIPIŃSKA, 2. MARKETING INTERNETOWY PIOTR JAKUBIEC została założona 2006-09-01 i obecnie mieści się przy UL. BUKOWA 9, PL-43-365, WILKOWICE. Główna działalność firmy to sprzedaż komputerów i oprogramowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.ADSOLUTIONS s.c. Piotr Jakubiec, Bożena Lipińska, 2. Marketing Internetowy Piotr Jakubiec (REGON 07282239300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,