Firma 1. ADMAN REKLAMA - NADRUK ANDRZEJ MADOŃ 2. AMADON GROUP ANDRZEJ MADOŃ
1. ADMAN REKLAMA - NADRUK ANDRZEJ MADOŃ 2. AMADON GROUP ANDRZEJ MADOŃ
CEIDGOcena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma 1. ADMAN REKLAMA - NADRUK ANDRZEJ MADOŃ 2. AMADON GROUP ANDRZEJ MADOŃ została założona 2006-02-01 i obecnie mieści się przy UL. KWIATOWA 7, PL-66-131, CIGACICE. Działalność firmy została zawieszona od 2024-02-29. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, magazynowanie paliw gazowych, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo pieniężne, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, różny usługi indywidualne, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, wydawanie książek i periodyków, wykończanie wyrobów włókienniczych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. ADMAN REKLAMA - NADRUK ANDRZEJ MADOŃ 2. AMADON GROUP ANDRZEJ MADOŃ (REGON 97792806200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,