Zarząd firmy 1. ADAM ORNAL F.H.U. ADMOR, 2. SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY - ADAM ORNAL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM ORNAL (CEIDG)
ADAM ORNAL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. ADAM ORNAL F.H.U. ADMOR, 2. SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻOŁĘDZIOWA 7, PL-84-252, GÓRA. Główny zakres działalności ADAM ORNAL to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 46.17.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1. ADAM ORNAL F.H.U. ADMOR, 2. SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 5882127431. REGON 1. ADAM ORNAL F.H.U. ADMOR, 2. SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 220384013.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM ORNAL
Więcej informacji o 1. ADAM ORNAL F.H.U. ADMOR, 2. SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,