Firma 1. A.T.ART - Alicja Trusiewicz-Fiumana 2.Alicja T. Agency - Alicja Trusiewicz-Fiumana
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność fotograficzna | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL71 1140 2004 0000 3512 0659 8330
PL77 1140 2004 0000 3902 7765 5216 |
Działalność PKD:
Firma 1. A.T.ART - ALICJA TRUSIEWICZ-FIUMANA 2.ALICJA T. AGENCY - ALICJA TRUSIEWICZ-FIUMANA została założona 2018-01-01 i obecnie mieści się przy UL. WIELICKA 40U1, PL-02-657, WARSZAWA. Główna działalność firmy to fotografia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność fotograficzna, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność agencji reklamowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. A.T.ART - Alicja Trusiewicz-Fiumana 2.Alicja T. Agency - Alicja Trusiewicz-Fiumana (REGON 01661006800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Zyski spółek z polskiej giełdy się poprawiają. Część branż wychodzi z dołka
Po wynikach spółek z GPW widać, że negatywna presja na rentowność przedsiębiorstw mija. Wśród firm o najwyższym wzroście zysków są m.in. te z sektora przemysłowego.
Polskie firmy górą w spożywczych przejęciach. To przełom na rynku
Po raz pierwszy od lat ponad połowa transakcji na rynku fuzji i przejęć w sektorze spożywczym w Polsce ma krajowy rodowód. Na rynku dominują ruchy firm branżowych, aktywność funduszy wyraźnie
Obniżka prognoz przyćmiła dobre wyniki. Kurs Allegro w dół
Trzeci kwartał był mocny, ale mimo wyników powyżej konsensusu Allegro obniżyło prognozy, tłumacząc to słabszym popytem z początku listopada. Spółka zapowiada aktualizację strategii na początku 2026