Zarząd firmy 1.18 PLUS ZIENTAŁA MIROSŁAW, 2. BZ PARTNERS ZIENTAŁA MIROSŁAW - MIROSŁAW ZIENTAŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW ZIENTAŁA (CEIDG)
MIROSŁAW ZIENTAŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.18 PLUS ZIENTAŁA MIROSŁAW, 2. BZ PARTNERS ZIENTAŁA MIROSŁAW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-04-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZAMKOWA 15, PL-05-850, OŻARÓW MAZOWIECKI. Główny zakres działalności MIROSŁAW ZIENTAŁA to Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego (PKD główne: 46.43.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP 1.18 PLUS ZIENTAŁA MIROSŁAW, 2. BZ PARTNERS ZIENTAŁA MIROSŁAW: 5262366785. REGON 1.18 PLUS ZIENTAŁA MIROSŁAW, 2. BZ PARTNERS ZIENTAŁA MIROSŁAW: 14268057100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW ZIENTAŁA
Więcej informacji o 1.18 PLUS ZIENTAŁA MIROSŁAW, 2. BZ PARTNERS ZIENTAŁA MIROSŁAW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych