Firma 1.18 PLUS ZIENTAŁA MIROSŁAW, 2. BZ PARTNERS ZIENTAŁA MIROSŁAW
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego |
Działalność PKD:
Firma 1.18 PLUS ZIENTAŁA MIROSŁAW, 2. BZ PARTNERS ZIENTAŁA MIROSŁAW została założona 2000-04-07 i obecnie mieści się przy UL. ZAMKOWA 15, PL-05-850, OŻARÓW MAZOWIECKI. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, organizacja targów, wystaw i kongresów, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi gastronomiczne i cateringowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.18 PLUS ZIENTAŁA MIROSŁAW, 2. BZ PARTNERS ZIENTAŁA MIROSŁAW (REGON 14268057100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio